Timeplan høst 2019

Trening er ferskvare            

En Naturlig kropp krever aktivitet og bevegelse, hver dag. For å bære og beskytte kroppen og helsen, er vi avhengig av et sunt kosthold og like viktig er RIKTIG TRENING. Det ene er like viktig som det andre.  Line Jordahl tilbyr aktivteter som bygger opp kropp og sjel, uten stress og forstyrrende omgivelser. I pakt med Naturen og mange tusen års gamle treningsformer vil kroppen naturlig oppnå riktig styrke, mykhet, spenstighet og kondisjon.

Yogatrim

Øvelser og bevegelser med tøyninger for en smidigere og sterkere kropp. Alle øvelser tilpasses din form. Mykhet og kroppsbeherskelse, økt forbrenning ved frigjøring av spenninger og blokkeringer. En renovasjon av kropp og sjel. En friskere hverdag.

Pilatestrim

Kanskje den naturligste treningsformen for å styrke kroppen, utvikle dens utholdenhet, og konsentrasjon. Det vesentlige er å kombinere riktig teknikk og holdning med pusten. Man vektlegger trening av kjernemuskulaturen, den indre muskulatur for å støtte kroppen og få den tilbake ”formene”. Resulterer raskt i bedre holdning og en strammere kropp.

Sykkel 4 * 4 intervall

Ingen ”hesblesende” kondisjonstrening men oppbyggende, teknisk riktig kondisjonstrening som er skånsom for hele kroppen. Du trener intervall med den motstand som er riktig for deg. Økt lungekapasitet, økt oksygen opptak, bedre sirkulasjon og forbrenning er gode bivirkninger!

Kondis

Intervall kondisjonstrening til variert musikk 4 X 4 med Pilates/styrkeøvelser i den aktive pausen. Artig time som gjør godt for hjerte såvel som rygg, mage, rumpe og lår!